HEROES MUM – program pro všechny aktivní mámy

Začít s tréninky pro maminky pro nás byla od prvního momentu úplně jasná věc. Jsem máma tří dětí a za dobu, co jsem na „dovolené“, jsem nenarazila na takové cvičení, co by mi vyhovovalo a které by probíhalo v době, kdy jsem „bez dětí“. A jelikož jsem přesvědčená, že když já, tak i spoustu dalších maminek má úplně stejný problém, bylo hned jasné, že do toho musíme jít!

Být totiž doma s dětmi, nesmí znamenat izolaci a nemít možnost dělat, co nás baví. Jasně, má to limity, a to zejména ze začátku, ale když se začne objevovat chuť a síla věnovat se zase sama sobě, nesmí být přítomnost miminka rozhodujícím bránícím faktorem. Psychická pohoda mámy je totiž zásadní pro fungování celé rodiny. Ne nadarmo se říká „spokojená máma=spokojené dítě“ ! (a o manželovi ani nemluvím)

Proto vznikají lekce HEROES MUM, kde si ve skupině dalších maminek odtrénujeme hezky ve vzájemné spolupráci a výpomoci to svoje, pobavíme se a dětičky si zatím pohrají. No a ty, které za žádnou cenu na zemi nebudou, budou cvičit s námi. Tréninky jsou totiž postavené tak, aby bylo možné děťátko „použít“ v co nejširším spektru cviků.

Když už totiž jdu cvičit, tak chci cvičit a chci odejít s dobrým pocitem, že jsem opravdu makala. A jelikož si děti nemůžu odpárat, tak si musím poradit jinak 😉

A jak to u nás v Heroes Gym probíhá?

Po registraci do programu dostanete potvrzující sms o přijetí vaší přihlášky a domluvíme si spolu termín první hodiny, která je zdarma, určená k prozkoumání terénu a vyzkoušení toho, co a jak u nás děláme.

Na trénink je vhodné přijít o něco dříve. Je třeba se převléknout, nachystat sebe i prcka na cvičení, seznámit ho s prostředím, seznámit se s ostatními maminkami a povědět si to nejnutnější s trenérkou. Nejprve si vysvětlíme, jak bude trénink probíhat, předvedeme si cviky a můžeme jít na to. Začneme jednoduchou rozcvičkou, u které se zahřejeme, dětičky mají zatím volný pohyb mezi námi, mají k dispozici hračky a celý prostor gymu. Po rozcvičce si na plochu nanosíme pomůcky, které budeme při samotném tréninku potřebovat, vysvětlíme si možnou náhradu dítětem. Nastavuji časomíru, která v součtu intervalů ukazuje maximálně 24minut.

Pokud má nějaké děťátko i s touto dobou problém, nezabaví se, chce chovat…no těch možností je spoustu, řešíme je hezky v běhu tak, jak to my mámy děláme většinu dne 😉 Pochovat totiž může nejen vlastní máma, ale taky ta sousední, které se zrovna zátěž hodí. No a taky může chovat sama trenérka, která dvě volné ruce určitě nepotřebuje. A když není zbytí, dá se vždy vymyslet individuální cvik, který umožní si prcka konejšit.

Po cvičení je k dispozici naše odpočinková zóna, kde si dají mámy kafíčko a děti svačinku. U nás není spěch!

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole.